Storing Data Center

11-04–2024 00:40

Zojuist ben ik gebeld door het Data Center om te testen of de oplossing die ze voor onze verbindingen werkt. Na test is de snelheid en stabiliteit weer normaal. Dit is natuurlijk geen duur test.
Men geeft aan later in de nacht nog met een update van informatie te komen.

11-04-2024 20:15

Na een gefaalde update ven het eerder gemelde probleem door het Data Center vanavond om 18:00 zijn er opnieuw verbindingsproblemen.

Op de status pagina van de het Data Center is te lezen dat er nieuwe update actie om 21:00 vanavond gepland staat.

Het recent uitgevoerde spoedonderhoud heeft gezorgd voor onverwachte nieuwe impact. Het heeft de hoogste prioriteit voor onze en de Juniper engineers om de connectiviteit te herstellen.
Rond 21:00 uur plaatsen wij een nieuwe update. Wanneer wij eerder nieuws hebben delen wij dit uiteraard direct.

Zodra wij meer weten laten wij dit direct weten op deze pagina

Volledige melding vanuit Data Center

Vanaf woensdag 14:00 op 10 april jl. zijn er verstoringen geconstateerd op het IP Fabric Switching platform. Dit platform maakt gebruik van Juniper Hardware. Als gevolg van deze verstoringen was voor sommige klanten de connectiviteit naar ons datacenter verminderd beschikbaar.

Sinds de aanvang van de verstoring werken onze engineers – samen met zo’n 20 Juniper experts wereldwijd -, aan een duurzame oplossing. Gedurende de nacht zijn er diverse onderhoudswerkzaamheden aangekondigd, software-aanpassingen doorgevoerd en hebben verschillende reboots plaatsgevonden. Tijdens de reboots kwam een deel van de verbindingen terug, wanneer we in een niet-redundante setup draaiden.
Escalatie heeft plaatsgevonden tot aan de CEO bij Juniper. Daarop heeft Juniper in de problem database wereldwijd naar matchende storingen gezocht en veelvuldig overlegd, maar geen bekende bug kunnen relateren aan het incident.

Hierop is vanochtend in samenwerking met Juniper besloten om tijdelijk naar een single home situatie te gaan (ook als is de redundante hardware aanwezig) als tijdelijke workaround om de connectiviteit snel te herstellen. Inmiddels zijn als gevolg hiervan het aantal storingen fors teruggelopen.

Sinds het incident bekend is geworden is er door het team van het Data Center non stop gewerkt aan het vinden van de oorzaak en het mitigeren van de impact. Directie en MT zijn ter plaatse gebleven en zullen ook komende uren e.e.a. blijven coördineren. U wordt via de gebruikelijke kanalen (NOC-pagina en Technews) regelmatig geïnformeerd.

Wij zijn ons bewust van de impact en doen al het mogelijke om samen met onze engineers en externe leveranciers de situatie volledig te herstellen.

11-04-2024 6:27

Alles lijkt op dit moment normaal, wel kan het zo zijn dat het ieder moment weer veranderd. we hebben nog geen definitieve afmelding gehad vanuit het Data Center. Er kunnen dus nog problemen zijn of terug komen.

11-04-2024 05:59

Door een verstoring van het internet in het Data Center is het mogelijk dat uw e-mail niet juist werkt, uw Cloud omgeving niet na behoren werkt.
Daar dit het hele Data Center betreft en dus niet alleen de rekken van Two-iT, zijn we niet in de positie om het snel te verhelpen.
Helaas kunnen we ook geen eindtijd voor de oplossing van het probleem geven.

Er is de hele nacht geprobeerd door de medewerkers van het Data Center om het probleem onder controle te krijgen maar helaas tot op heden zonder definitieve eind oplossing.

Excuus voor het ongemak we houden u via deze pagina en andere kanalen op de hoogte.

Neem contact met ons op

Heeft u nog vragen of wilt u een afspraak maken? Neem dan contact met ons op of stuur ons een bericht, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×